Zwroty i reklamacje
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Klient może składać Usługodawcy reklamacje dotyczące działania www.multitapes.pl jak również dostarczonych towarów.
2. Reklamację należy składać w formie pisemnej (e-mail) na adres sklep@multitapes.pl
3. Reklamowany towar należy odesłać na poniższy adres z dopiskiem „REKLAMACJA”
INDUCOMP Sp. z o.o.
ul. Ruchu Oporu 106A
32-840 Zakliczyn
4. Reklamacja powinna zawierać, co najmniej:
a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta,
b. datę złożenia lub i przyjęcia zamówienia stanowiącego podstawę reklamacji,
c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta,
d. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
5. W przypadku uznania reklamacji, reklamowany towar zostanie wymieniony na wolny od wad, a w przypadku niedostępności danego towaru, Usługodawca dokona zwrotu równowartości ceny zrealizowanego zamówienia lub zaoferuje towar komplementarny/zastępczy. Niniejsze postanowienie nie dotyczy Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22 1 kc, któremu przysługuje prawo do zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy w związku z niezgodnością towaru, co zostało szczegółowo opisane w art. 9 niniejszego Regulaminu.
Data aktualizacji: 2019-07-05 10:35:00