Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Klient może składać Usługodawcy reklamacje dotyczące działania Sklepu internetowego www.multitapes.pl jak również dostarczonych Towarów.
- Reklamację należy składać w formie pisemnej na adres ul. Siemiradzkiego 46, 05-080 Izabelin lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@multitapes.pl.
- Reklamowany Towar należy odesłać na poniższy adres z dopiskiem „REKLAMACJA”: ul. Siemiradzkiego 46, 05-080 Izabelin.
- Rekomenduje się, aby w reklamacji wskazać:
a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta,
b. datę złożenia lub i przyjęcia zamówienia stanowiącego podstawę reklamacji,
c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta,
d. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni i przed upływem tego terminu Klient zostanie poinformowany o stanowisku Sprzedawcy.
- W przypadku zawarcia umowy z Konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywania przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność:
- W przypadku sprzedaży dokonanej przed 01 stycznia 2023 r. – na podstawie przepisów Tytułu XI, Działu II kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady;
- W przypadku sprzedaży dokonanej po 01 stycznia 2023 r. na podstawie przepisów rozdziału 5a ustawy o prawach konsumenta dotyczących odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową.
- W przypadku Klienta innego niż wskazano w pkt. 6 Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Towarów zgodnie z Tytułem XI, Działem II kodeksu cywilnego.
Data aktualizacji: 2023-04-14 11:34:00